Cantik Macam Neelofa Dengan COQ-TROL Plus Shaklee

Assalamualaikum & Salam Ceria semua

Apa itu CoQ-Trol Plus Shaklee? 

Produk yang baru dilancarkan Januari 2018 ini ternyata memiliki kebaikan, manfaat dan keistimewaannya sendiri untuk jantung, otak dan hati.



Coenzyme Q10 adalah komponen yang penting untuk penghasilan tenaga di dalam sel. Ia berada di dalam mitokondria, stesen janakuasa sel. Coenzyme Q10 tinggi dalam sel otak, jantung, dan hati. Ia menukarkan lemak dan gula kepada tenaga yang boleh digunakan sepanjang hari. Ia juga adalah antioksida yang berkesan, melindungi sel daripada dirosakkan oleh radikal bebas.


Walaubagaimanapun, tahap Coenzyme Q10 menurun apabila usia kita meningkat dan penggunaan statin untuk menurunkan kolesterol menyebabkan tahap Coenzyme Q10 semakin rendah di dalam tubuh.



Keistimewaan Shaklee


CoQ-Trol Plus membekalkan sebatian semulajadi dan proprietari dengan 100mg Coenzyme Q10 bersama resveratrol dan tokoferol. Wah! Resveratrol dalam vivix tu ke? Yes!

Untuk penyerapan optimum, ia dilengkapi lagi dengan sistem penghantaran minyak zaitun.

Tahukah Anda?

Kajian telah menunjukkan bahawa 100mg Coenzyme Q10 memberikan pelbagai manfaat kepada badan. Untuk mendapatkan 100mg Coenzyme Q10, anda perlu mengambil:

"RAHSIA KULIT NEELOFA CANTIK"

Korang tau tak rupanya Neelofa minum jus beet root setiap hari.

Beet root ni mmg makanan orang Barat yang mementingkan kesihatan dan kecantikan.

Beet root kaya dgn antioxidant yang memelihara sel kulit kita supaya sentiasa muda dan sempurna.

Jadi tak hairanlah kenapa celebrities Hollywood pun suka makan salad beet root ni. Walaupun xsedap gilaaa!!! 

Tapi dalam beet root ada coenzyme Q10 yang diperlukan oleh sel badan kita untuk berfungsi seperti jana tenaga dan lain-lain.

Makin tua makin kurang CoQ10 dalam badan kita. Bawa masalah!! Jadi sebab tu perlu ambil CoQ10 setiap hari sebanyak 100mg.

Bersamaan sebiji Coq-trol Plus Shaklee.

Takde rasa, tak sedap atau bau beet root.

Lebih mudah utk di makan. 

Sehari 1 biji dah boleh cantik mcm neelofa







UNTUK TEMPAHAN

KLIK DI SINI

Afila Shaklee

whatsapp : 0194617217

Facebook & Instagram :   afilashaklee.distributor

No comments:

Post a Comment

Holiday Di Swiss Garden Beach Resort Damai Laut (Part 1)

Assalmualaikum & Salam Ceria semua! Agak bersawang dah blog nie sebab busy sesangat skrg nie..hehehe Entry kali nie dah berbula...